WEB - FOTO - GRAFIKA

   Zvýšení návštěvnosti webu

Malá návštěvnost může být způsobena mnoha faktory. Pro odhalení problému doporučuji udělat audit webu a poté přemýšlet nad marketingovou strategií. 

   Zajistím

  • volbu strategie dle oboru podnikání,
  • výběr vhodných zdrojů návštěvnosti,
  • měření cílů, 
  • vyhodnocení návratnosti investice,
  • budování zákaznické komunity a její věrnosti,
  • měsíční report.

   Pomocníci

  • SEO - optimalizace webu. 
  • Kvalitní obsahová část webu.
  • Technicky propracovaný web.
  • Bannerová reklama - rychlé a efektivní oslovení cílové skupiny.
  • PPC reklama - optimalizované kampaně jsou často významným zdrojem tržeb.
  • Sociální média - dnes už se bez nich žádná firma neobejde.
  • E-mailing  - komunikujete s lidmi, kteří už s vámi mají zkušenost. 
  • Vyhledávače zboží - významný zdroj objednávek. 
  • Katalogy firem - jsou rovněž optimalizovány, proto se objevují na předních pozicích vyhledávačů.