Jedná se o informace v digitální formě, které počítač používá. Mohou být uložena mimo jiné v operační paměti počítače nebo na datovém nosiči. Například zvuk, text nebo obrázek.
DNS
Jde o víceúrovňový systém doménových jmen (Domain Name System), který je prováděn servery DNS a protokolem stejného jména, se kterým si vyměňují informace.
Doména
Doména neboli doménové jméno nahrazující číselný kód přiřazený každému počítači, který se připojí na internet. Jedná se tedy o identifikátor tohoto počítače.
Doorway stránky
Jde o obsahově prázdné stránky, které jsou jen plné odkazů na koncový web a klíčových slov. Praktická hodnota webové stránky je ale nulová.
Doprava zdarma
Marketingový nástroj posilující odhodlání nakoupit u toho či onoho obchodníka na internetu. Jedná se o konkurenční výhodu.
Dotaz na prodavače
Nástroj zvyšující důvěryhodnost webové stránky. Objevuje se jako chatové políčko nebo jako tabulka, v níž může zákazník formulovat svůj dotaz.
Dropshipping
Způsob distribuce zboží zakoupeného na internetu. Obchodník nemá dané zboží ve svém skladu, ale posílá ho přímo zákazníkovi od výrobce.
Duplicitní obsah
Ačkoliv stránkywww.stranka.czjsou odlišné od stránkywww.stranka.cz/index.php, v zásadě jde ve vyhledávačích o duplicitní stránky. Ačkoliv nejde o přímo zakázanou praktiku, vyhledávače se snaží minimalizovat takové stránky.
Dynamický remarketing
Zdokonalená forma klasického remarketingu od Google Ads. Na zákazníka je cílena reklama prostřednictvím produktů, které si nedávno prohlížel. Reklama je zobrazována zpravidla formou banneru.