Označení pro ryze obchodní partnerské vztahy. Např. vztah mezi odběratelem a dodavatelem.
B2C (business to Consumer) marketing
Je zaměřený na nefiremní zákazníky – koncové spotřebitele.
Backend
Část internetových stránek nebo e-shopů, přes kterou se provádí samotná správa webu. Nejčastěji bývá označována jako „administrace“. Značka „Backend“ pochází z anglického „Back“ a „End“ a označuje „zadní část“ stránek neviditelnou pro zákazníka.
Banner
Reklamní proužek zobrazující se na internetových stránkách.
Bannerová slepota
Označení pro imunnost, respektive vědomé ignorování zákazníků vůči bannerové reklamě. Tento jev byl poprvé popsán v roce 1998
Black Hat SEO
Zakázané postupy zvyšující hodnocení webových stránek a jejich umístění ve vyhledávačích
Blog
V poslední době velmi populární forma sdělování názorů, zážitků a pocitů přes specifickou stránku na webu. Bývá provozován buď jedním autorem nebo řadou několika pod firemní hlavičkou.
Bounce rate
Ukazatel v analytickém systému Google Analytics. Zobrazuje v procentech, kolik návštěvníků ihned po příchodu web opouští.
Brand (značka)
Jméno, znak, symbol, logo, název, design nebo jejich kombinace. Cílem brandu je identifikace produktu nebo služby a odlišení se od konkurence.
Brand Awareness (povědomí o značce)
Ukazuje kolik procent lidí z cílového publika zná danou značku.
BRIEF
Zadání od klienta. Obsahuje údaje týkající se cílů, rozpočet pro kampaně a další potřebné údaje.
Business plán
Podnikatelský plán zahrnující konkrétní cíle daného byznysu, jeho reálné možnosti, konkurenci, rozbor trhu, finanční možnosti a slabé a silné stránky projektu.