• B2B (business to business) marketing

    Označení pro ryze obchodní partnerské vztahy. Např. vztah mezi odběratelem a dodavatelem.

  • B2C (business to Consumer) marketing

    Je zaměřený na nefiremní zákazníky – koncové spotřebitele.

  • Backend

    Část internetových stránek nebo e-shopů, přes kterou se provádí samotná správa webu. Nejčastěji bývá označována jako „administrace“. Značka „Backend“ pochází z anglického „Back“ a „End“ a označuje „zadní část“ stránek neviditelnou pro zákazníka.

  • Banner

    Reklamní proužek zobrazující se na internetových stránkách.

  • Bannerová slepota

    Označení pro imunnost, respektive vědomé ignorování zákazníků vůči bannerové reklamě. Tento jev byl poprvé popsán v roce 1998

  • Black Hat SEO

    Zakázané postupy zvyšující hodnocení webových stránek a jejich umístění ve vyhledávačích

  • Blog

    V poslední době velmi populární forma sdělování názorů, zážitků a pocitů přes specifickou stránku na webu. Bývá provozován buď jedním autorem nebo řadou několika pod firemní hlavičkou.

  • Bounce rate

    Ukazatel v analytickém systému Google Analytics. Zobrazuje v procentech, kolik návštěvníků ihned po příchodu web opouští.

  • Brand (značka)

    Jméno, znak, symbol, logo, název, design nebo jejich kombinace. Cílem brandu je identifikace produktu nebo služby a odlišení se od konkurence.

  • Brand Awareness (povědomí o značce)

    Ukazuje kolik procent lidí z cílového publika zná danou značku.

  • BRIEF

    Zadání od klienta. Obsahuje údaje týkající se cílů, rozpočet pro kampaně a další potřebné údaje.

  • Business plán

    Podnikatelský plán zahrnující konkrétní cíle daného byznysu, jeho reálné možnosti, konkurenci, rozbor trhu, finanční možnosti a slabé a silné stránky projektu.

    Copyright © 2022     

    Ochrana osobních údajů