• A/B testování

    Rozšířená marketingová metoda zvyšující konverzi nebo konverzní poměr testovaného projektu. Její výhodou jsou nízké náklady, nenáročné nasazení, vysoká efektivita a snadné vyhodnocování.

  • ACCA

    Druh marketingové komunikace nazývaný též jako spektrum DAGMAR, jehož cílem je měření efektivity marketingu. ACCA/DAGMAR stanovuje konkrétní reklamní cíle. Každý potencionální klient prochází 4 kroky: 1. Povědomí (Awareness), 2. Pochopení (Comprehension), 3. Přesvědčení (Convistion), 4. Akce (Action).

  • AdBlock

    Doplněk internetových prohlížečů filtrující reklamu, známý rovněž podle alternativních rozšíření AdBlock Plus, uBlock Origin nebo AdAway

  • AIDA

    Zkratka tvořící model 4 stupňů působení reklamy: 1. Upoutání (Attention), 2. Zájem (Interest), 3. Touha (Desire), 4. Akce (Action). Někdy se přidává i pátý stupeň – Satisfakce (satisfaction), kdy se spokojený zákazník vrací a zboží nakupuje znovu.

  • Alt

    Jde o alternativní text přiřazovaná k obrázkům prezentací a e-shopů na internetu podporující indexaci stránek. Roboti vyhledávačů dokáží s těmito texty pracovat

  • Anchor text

    Hypertextový odkaz tvořící jedno nebo více slov důležitý pro SEO neboli optimalizaci vyhledávače. Bývá od zbytku slov odlišen podtržením nebo jinou barvou. Mezi základní druhy patří Branding Anchor Text, Generic Anchor Text, Exact-macht Anchor Text, Partial-matcg Anchor Text, Image nebo Naked link

  • Anketa

    Forma průzkumu, prováděná nejčastěji na malé sociologické skupině oslovených, získávající zpětnou vazbu od zákazníků.

    Copyright © 2022     

    Ochrana osobních údajů