Jak SEO - optimalizace webu funguje

         Nejprve musíte zjistit, co přesně vaši potencionální zákazníci ve vyhledávačích hledají, neboli jaká klíčová slova zadávají. To vám pomohou zjistit nástroje jako Sklik nebo Adwords. Následně musíte analyzovat váš web a klíčová slova pečlivě umístit do jeho jednotlivých stránek, aby je vyhledávače příště našly i na vašem webu. Součástí optimalizace webu je i dobrá sitemapa vašeho webu, aby se stránky rychle a dobře načítaly v mobilní verzi. Musíte se zaměřit i na kvalitní a pravidelně se obměňující obsah. Jestli někoho internetové prohlížeče nemají rádi, pak neaktivní stránky. V tom vám pomůže takzvaný copywriting. SEO se zaměřuje jak na tzv. on-page faktory, což zahrnuje vaší URL adresu, obsah titulní stránky, nadpisy nebo titulky, tak i na off-page faktory, mezi něž patří hlavně link-building. Jde o budování kvalitních zpětných odkazů a to například formou ochoty diskutovat s návštěvníky vašeho webu, ochoty publikovat interview, pořádat kurzy, odkazovat na jiné články, které dokážete veřejně pochválit atd.  Jde o běh na dlouhou trať a vytrvalé a trpělivé úsilí, které ale stojí za to.