Důvěryhodnost webu

         Ačkoliv je internet spíše anonymním prostředím, stále větší počet jeho návštěvníků sahá po webech, které v nich vzbuzují přirozenou důvěru. Důvěryhodnost vašich internetových stránek (Web Credibility) může být ohromnou výhodou před konkurencí. Jak toho docílit?

Design neboli vzhled webu

Téměř polovina návštěvníků webu posuzuje důvěryhodnost stránek podle toho, jak vypadají. První dojem zkrátka působí na emoce a otevírá cestu k polovině návštěvníků internetu. Nechte posoudit vzhled svých stránek a vytuňte je do posledních detailů.

Úplné informace

Jedna věc je vzhled, druhá obsah. Potencionální klienti chtějí vědět, kdo jste, jak se vám daří, kdo jsou vaši stávající zákazníci. Nešetřete informacemi o sobě a své firmě. Popište stručnou historii, současné aktivity, dejte na sebe veškeré kontaktní údaje, uveďte IČ i DIČ. Na stránky se nebojte uvést konkrétní pozitivní reference i se jmény těch, kteří vás hodnotili.

Funkčnost stránek

Zajistěte, aby vše na vašich stránkách fungovalo. Mrtvé a nefungující odkazy či stránky smažte.