WEB-FOTO-GRAFIKA

Analýza klíčových slov


Chcete-li, aby se vaše webové stránky objevovaly ve výsledcích vyhledávání na předních místech, neobejdete se bez pečlivé analýzy klíčových slov. 

Zaměřte se na:

  1. Vhodně zvolená slova pro váš web – pomocí nástrojů Google Ads a Sklik najdete nejhledanější fráze. 
  2. Správně postavená struktura webu – jakmile poznáte klíčová slova, musíte je správně použít. Každá část vašeho webu (homepage i podstránky) potřebuje jiné klíčové slovo,  díky kterému právě sem přijdou vaši zákazníci. 
  3. Dobře zvolená klíčová slova pro titulní stránku – homepage si zaslouží vhodné silné konkurenční slovo nebo spojení, popřípadě zaměření na vaši značku.
  4. Ideální klíčová slova pro další sekce webu – celý obsah svého webu neustále oživujte. 

Díky časté obměně vás vyhledávače rádi posunou na přední místa. Jednou z možností je pravidelně vkládat na web aktuální newsletter zaměřený na vaše nové zákazníky. Jako praktické se také ukázalo psaní blogu. Při tom pamatujte na to, že v článku, ve kterém píšete o svém novém produktu, musí mít potencionální klient možnost kliknout na tlačítko, kde si rovnou může váš produkt zakoupit.