Analýza klíčových slov

  • Blog

Chcete-li, aby se vaše webové stránky objevovaly ve výsledcích vyhledávání na předních místech, neobejdete se bez pečlivé analýzy klíčových slov.

Zaměřte se na:

1. Vhodně zvolená slova pro váš web – pomocí nástrojů Google Ads a Sklik najdete nejhledanější fráze.
2. Správně postavená struktura webu – jakmile poznáte klíčová slova, musíte je správně použít. Každá část vašeho webu (homepage i podstránky) potřebuje jiné klíčové slovo, díky kterému právě sem přijdou vaši zákazníci.
3. Dobře zvolená klíčová slova pro titulní stránku – homepage si zaslouží vhodné silné konkurenční slovo nebo spojení, popřípadě zaměření na vaši značku.
4. Ideální klíčová slova pro další sekce webu – celý obsah svého webu neustále oživujte.

Díky časté obměně vás vyhledávače rádi posunou na přední místa. Jednou z možností je pravidelně vkládat na web aktuální newsletter zaměřený na vaše nové zákazníky. Jako praktické se také ukázalo psaní blogu. Při tom pamatujte na to, že v článku, ve kterém píšete o svém novém produktu, musí mít potencionální klient možnost kliknout na tlačítko, kde si rovnou může váš produkt zakoupit.

Copyright © 2022     

Ochrana osobních údajů