12. 11. 2020

Dnes oznamujeme několik velkých změn na Instagramu - karta Reels a karta Shop. Karta Reels vám usnadní objevování krátkých a zábavných videí od autorů z celého světa a od lidí, jako jste vy. Karta Obchod vám poskytuje lepší způsob, jak se spojit se značkami a tvůrci a objevit produkty, které máte rádi.


V Instagramu jsme se vždy soustředili na mladé lidi a tvůrce, protože určují trendy. Právě teď se rychle děje změna, včetně toho, jak obě tyto skupiny používají Instagram a komunikují se světem. V letošním roce, kdy pandemie a většina světa ukrývala místo, jsme viděli explozi krátkých, zábavných videí na Instagramu. Také jsme viděli neuvěřitelné množství nákupů online, přičemž stále více lidí nakupuje online a mladí lidé hledají u svých oblíbených tvůrců doporučení, co koupit.


Nejprve jsme zahájili Navijáky před několika měsíci - a my jsme už viděli úžasné kotouče z tvůrců, jako jsou kolečkové brusle s @esty , komedii od @cameronjhenderson , motivace z @paperboytheprince , a bezbariérovým choreografie z tanečního týmu @rolletes_la . Nyní zavádíme kartu Reels, aby byla jakousi scénou, místem, kde lidé mohou sdílet svou kreativitu se světem a mít šanci vyrazit a najít si publikum. 

Na kartě Obchod usnadňujeme inspirování tvůrci, které máte rádi, nakupování na Instagramu a podporu malých podniků. Najdete zde osobní doporučení, tipy editorů sestavené naším kanálem @shop, videa v obchodech, nové kolekce produktů a další. 

Nebereme tyto změny na lehkou váhu - domovskou obrazovku Instagramu už nějakou dobu nijak zvlášť neaktualizujeme. Ale to, jak lidé vytvářejí a užívají si kulturu, se změnilo a největším rizikem pro Instagram není to, že se měníme příliš rychle, ale že se neměníme a nestáváme se irelevantní. Jsme nadšení z nového designu a věříme, že aplikaci dodá tolik potřebné osvěžení, přičemž zůstane věrný naší základní hodnotě jednoduchosti. Budeme i nadále poslouchat vaši zpětnou vazbu, abychom pro vás mohli Instagram neustále vylepšovat.