Zvýšení návštěvnosti webu

Malá návštěvnost může být způsobena mnoha faktory. Pro odhalení problému doporučuji udělat audit webu a poté přemýšlet nad marketingovou strategií. 

Zajistím

  • volbu strategie dle oboru podnikání,
  • výběr vhodných zdrojů návštěvnosti,
  • měření cílů, 
  • vyhodnocení návratnosti investice,
  • budování zákaznické komunity a její věrnosti,
  • měsíční report.

   

Pomocníci

  • SEO–optimalizace webu
  • kvalitní obsahová část webu,
  • technicky propracovaný web,
  • bannerová reklama – rychlé a efektivní oslovení cílové skupiny,
  • PPC reklama – optimalizované kampaně jsou často významným zdrojem tržeb,
  • sociální média – dnes už se bez nich žádná firma neobejde,
  • e-mailing – komunikujete s lidmi, kteří už s vámi mají zkušenost, 
  • vyhledávače zboží – významný zdroj objednávek, 
  • katalogy firem – jsou rovněž optimalizovány, proto se objevují na předních pozicích vyhledávačů.

Copyright © 2022     

Ochrana osobních údajů