WEB-FOTO-GRAFIKA

   Zvýšení návštěvnosti webu

Malá návštěvnost může být způsobena mnoha faktory. Pro odhalení problému doporučuji udělat audit webu a poté přemýšlet nad marketingovou strategií. 

   Zajistím

  • volbu strategie dle oboru podnikání,
  • výběr vhodných zdrojů návštěvnosti,
  • měření cílů, 
  • vyhodnocení návratnosti investice,
  • budování zákaznické komunity a její věrnosti,
  • měsíční report.

   Pomocníci

  • SEOoptimalizace webu, 
  • kvalitní obsahová část webu,
  • technicky propracovaný web,
  • bannerová reklama rychlé a efektivní oslovení cílové skupiny,
  • PPC reklama optimalizované kampaně jsou často významným zdrojem tržeb,
  • sociální média dnes už se bez nich žádná firma neobejde,
  • e-mailing komunikujete s lidmi, kteří už s vámi mají zkušenost, 
  • vyhledávače zboží významný zdroj objednávek, 
  • katalogy firem jsou rovněž optimalizovány, proto se objevují na předních pozicích vyhledávačů.