WEB - FOTO - GRAFIKA

   PPC

Zkratka PPC vznikla z výrazu "pay-per-click", tj. platba za klik, tedy za skutečného návštěvníka, kterého reklama na Váš web přivede. Zaplatíte jen tolik, kolik chcete. 

Nejpoužívanější PPC reklama je ve vyhledávačích Google (Google Ads - dříve AdWords) a Seznam (Sklik). S PPC reklamou se setkáte také na Facebooku a na mnohých obsahových webech. Výhodou PPC kampaní ve vyhledávačích je jejich přednostní umístění. Cena PPC reklamy se odvíjí od konkurence v daném oboru. Je-li konkurence vysoká, zvyšuje se rovněž cena za klik. Reklama se zobrazuje také v textu na stránkách smluvních partnerů, buď v podobě odkazu s krátkým popiskem nebo v podobě banneru.


  Postup:

  • navrhnu nejvhodnější taktiku,
  • zhotovím kampaň,
  • kampaně průběžně optimalizuji,
  • kampaň vyhodnocuji a dle toho reaguji.