WEB-FOTO-GRAFIKA


SEO - optimalizace webu


   


   Co je SEO

Anglická zkratka doslova znamená „Search Engine Optimization“ neboli česky „optimalizace nalezitelnosti“. 

Číst dále


  Jak optimalizace webu funguje

Nejprve musíte zjistit, co přesně vaši potencionální zákazníci ve vyhledávačích hledají, neboli jaká klíčová slova zadávají. 

Číst dále


  Rozdíl mezi PPC a SEO

Při vyhledávání rozeznáte PPC od SEO díky psané informaci: reklama, která se zobrazuje u placené reklamy - PPC

Číst dále


  Podvodné praktiky SEO

Cílem některých stránek je zvýšit svoji návštěvnost podvodnými způsoby. Tento krok snažící se oklamat boty je vyhledávači penalizován.

Číst dále


Mýty v SEO

Posílení návštěvnosti vašich stránek i optimalizace webu pro vyhledávače s sebou stále přináší mnoho otázek, z toho planoucích obav a z nich se vytvářejících mýtů a   polopravd. Mezi těmi, které považujeme za největší mýty i my, patří zejména tyto:


Číst dále





   Analýza klíčových slov



Chcete-li, aby se vaše webové stránky objevovaly ve výsledcích vyhledávání na předních místech, neobejdete se bez pečlivé analýzy klíčových slov.

Číst dále






Web




   Co by měly obsahovat webové stránky

Obecně platí, že pokud nemáte správně nastaveny webové stránky, je jakákoli investice do marketingu ztrátou peněz. Aby to tak nebylo, zvolte audit webu.

Číst dále

  

  Audit webu


  



   Audit webu – proč je důležitý

   Pokud má být váš byznys úspěšný, potřebujete mít živý a aktualizovaný web. Vzhledem k tomu, že se internetové prostředí vyvíjí a pohybuje vpřed každou vteřinu, musí být  vaše stránky na tuto rychlost připraveny a správně nastavena optimalizace webu.

   Číst dále


   Audit webu - co zahrnuje

    Vy znáte své klienty nejvíc – ty stávající. Důkladný audit webu vám umožní dostat se k těm potencionálním. Zlepší se pořadí stránek ve vyhledávačích a zvýší jejich návštěvnost.          

   Číst dále





Copywriting


  


   Co to je copywriting

Jedná se o vytváření reklamních a marketingových textů, které mají cíl propagovat výrobek, službu či cokoliv jiného. 

Číst dále


   Důvěryhodnost webu

Ačkoliv je internet spíše anonymním prostředím, stále větší počet jeho návštěvníků sahá po webech, které v nich vzbuzují přirozenou důvěru. Důvěryhodnost vašich internetových stránek (Web Credibility) může být ohromnou výhodou před konkurencí. Jak toho docílit?

Číst dále